Spännande kedjebrev med böcker

WANTED: Participants for a book-loving social experiment. Comment if you want to participate and I’ll send you details. What do you have to do? Buy your favourite book and send it to a stranger (I’ll send you a name and address.) You will only be sending one book to one person. The number of books you will receive depends on how many participants there are. The books that will show up on your door are the other people’s much loved stories. #SaveTheCulture #BookExchange #LongLiveBooks

Detta dök upp i mitt privata Facebook-flöde idag, och det är lätt det bästa kedjebrev jag har sett, så jag vill gärna sprida det via bloggen också! Om du vill vara med, skicka ett mejl till fantastiskf [snabel-a] gmail [punkt] com så kommer ett svarsmejl med vidare instruktioner.

P.S. Den här posten har inget bäst-före-datum. Även om den råkar vara jättegammal när du läser den, så vill du vara med så kör!

P.P.S. Jo, jag vet, det var ett bra tag sen jag recenserade nåt nu. Jag har läst en del, men har inte haft tid och ork att blogga om det, men det är på gång, jag lovar!

Kommentera

